Bratislava 19. septembra (TASR) - Spoločnosť ČEZ Slovensko, s.r.o., ponúka plyn a elektrinu už aj prostredníctvom sociálnej siete Facebook. Aj týmto spôsobom plánuje firma získavať približne 500 zákazníkov denne.
\"Vieme, že medzi našimi potenciálnymi zákazníkmi sú aj fanúšikovia internetu a sociálnych sietí, teda tí, čo uprednostňujú rýchly a jednoduchý proces bez potreby osobného kontaktu. Práve pre tých prichádzame ako prví na Slovensku s možnosťou zmeniť dodávateľa plynu a elektriny prostredníctvom Facebooku. Pre konzervatívnejších klientov, samozrejme, naďalej poskytujeme aj servis prostredníctvom našich obchodných zástupcov či zákazníckej linky,\" priblížil konateľ ČEZ Slovensko Igor Nagy.
Spoločnosť doteraz používala tri predajné kanály – obchodných zástupcov, internetovú stránku a zákaznícku telefónnu linku. Vďaka týmto nástrojom podpísala za osem mesiacov viac ako 55.000 zmlúv s klientmi z radov domácností.
Dodávku oboch energií prvým odberateľom začala spoločnosť zabezpečovať 1. júla tohto roka. Ďalším klientom začne firma dodávať energie na základe legislatívy a pravidiel konkurenčných spoločností od 1. októbra 2011.
ČEZ Slovensko, s. r. o., Bratislava, vznikla v júni 2007. Predmetom jej činnosti je najmä dodávka elektriny a plynu. Jediným spoločníkom je česká energetická firma ČEZ, a. s., Praha. ČEZ Slovensko eviduje základné imanie v hodnote 331.940 eur.
Skupina ČEZ je energetický koncern pôsobiaci vo vyše 10 krajinách strednej a juhovýchodnej Európy. Elektrinu, plyn a teplo dodáva pre 9,3 milióna zákazníkov. Skupina prevádzkuje diverzifikované portfólio výrobných zdrojov - atómové, uhoľné, vodné, veterné a slnečné elektrárne. Inštalovaný výkon skupiny ČEZ predstavuje 14.800 MW.
0